Obudowa przełączników sterowania szybami wymieniona
Przy okazji wymieniony filtr przeciwpyłkowy. A, że już się rozpędziłem, to korzystając z porad tego szacownego forum
zdemontowałem schowek i przestawiłem klapkę obiegu powietrza tak, żeby szybki nie parowały (co za trep projektował zębatki przy silniczkach!!!). A to wszystko przy "sprzyjającej" pogodzie, hehe... CDN
Przy okazji wymieniony filtr przeciwpyłkowy. A, że już się rozpędziłem, to korzystając z porad tego szacownego forum
zdemontowałem schowek i przestawiłem klapkę obiegu powietrza tak, żeby szybki nie parowały (co za trep projektował zębatki przy silniczkach!!!). A to wszystko przy "sprzyjającej" pogodzie, hehe... CDN

ops: bo teraz przy przyspieszaniu syczy na moje ucho z prawej, chyba ma mniej mocy i bardziej kopci (przy przyspieszaniu ). No i mam wrażenie, że nie pracuje równo jadąc z ok 2-2,5 tys rpm. Czuć czasem takie bardzo delikatne "szarpnięcia". Wcześniej gładziutko chodził.
.
gwiz jest za...y turbo chodzi , czy ta dolna plastikowa rura co idzie dalej od ic, tak syczy ,tam jest taka sprezyna zaciskowa i dziwnie to wyglada, bo niby rura plastikowa ma wejsc w wypustki, i ta sprezyna ma to docisnac, tak tyle ze , plastik nie ma tych wlasciwosci co guma, elastycznosci .
Komentarz